Primera jornada de korfbal dinamitzada pels estudiants del CFGS d’Ensenyament i animació socioesportiva de l’INS Vall d’Hebron

La Direcció de Serveis a les Persones i al Territori del Districte i el Centre de Recursos Pedagògics d’Horta-Guinardó han iniciat les activitats de dinamització esportiva per als centres del districte amb la primera jornada de korfbal al Poliesportiu el Carmel.

Les activitats esportives estan conduïdes pels estudiants del CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva de l’INS Vall d’Hebron de la mà de la professora d’Educació Física del mateix centre, la Marta Pol.

En aquesta primera jornada hi han participat alumnes de 5è de primària de l’Escola FEDAC Horta, Piaget i IE Coves d’en Cimany.

Volem agrair un any més l’organització de l’alumnat i docents de l’INS Vall d’Hebron així com dels centres participants en les jornades d’un esport, el korfbal, basat en els principis de la cooperació, la no-violència, la no especialització, l’habilitat i la coeducació, un dels exemples més clars de les possibilitats d’evitar la segregació per sexes a l’esport.