Nova edició de l’HORTA IMPULSEM

El 31 de maig hem celebrat la Mostra de percussió corporal al Poliesportiu Ègora Olímpics de la Vall d’Hebron. Aquesta mostra neix del treball que han fet al llarg del curs en el seminari de mestres de música, amb la col·laboració també dels docents d’educació física de les escoles de primària del districte.

L’acte ha estat conduït per Santi Serratosa, músic i percussionista corporal, que ha realitzat la formació en els docents i ha dirigit la Mostra de percussió.

S’han realitzat dues coreografies amb les següents cançons: Boom de X Ambassadors, i Petar-ho d’Oques Grasses, més un taller d’improvisació de percussió corporal.

Volem agrair a les escoles participants i a l’alumnat de 3r, 4t i 6è la seva implicació i dedicació.