58a Escola d’Estiu de Rosa Sensat

La 58a Escola d’Estiu de Rosa Sensat: El dret a llegir tindrà lloc del dilluns 26 de juny al dijous 6 de juliol i constarà de 37 formacions de 15 hores, organitzades en tres franges horàries diferents.

Oferim a la teva disposició una àmplia oferta formativa, pensant en totes les etapes educatives i perquè puguis participar-hi compaginant-ho amb la teva tasca com a docent en el context del final de curs 22-23.

Tens alguna consulta? Fes clic en aquest enllaç per resoldreu-ho amb les FAQ’s de la 58a Escola d’Estiu.

LActe de Presentació se celebrarà el dijous 11 de maig i servirà per donar la benvinguda, un any més, a l’Escola d’Estiu de Rosa Sensat.

Comptarem la Montse Ayats, filòloga, editora, mestra i, des del maig de 2022, coordinadora del Pla nacional del llibre i la lectura; i la Mònica Badia, mestra i responsable de la xarxa de biblioteques escolars de Catalunya.

Volem que aquest sigui un acte per fomentar el llibre i la lectura!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *