Lectura en veu alta

El passat mes de març, 59 centres de la ciutat de Barcelona (7 del districte d’Horta-Guinardó), van participar en les semifinals de Barcelona del Certamen de lectura en veu alta, organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Consorci d’Educació de Barcelona amb la finalitat de promoure la literatura i la llengua per mitjà de la lectura compartida en veu alta. En aquesta fase hi participaven 178 alumnes, repartits en cinc categories, i 35 alumnes han passat a la Final Territorial. Els finalistes participaran a la Final Territorial del Consorci d’Educació de Barcelona el dilluns, 9 de maig a l’Auditori del Caixaforum de Barcelona. I, si tot va bé, a la Festa de la Lectura l’1 de juny al Teatre Nacional de Catalunya. Felicitem a tots els centres i a tots els participants per la seva implicació i per haver demostrat que valoren el gust per la lectura i el plaer de llegir en veu alta. I desitgem molta sort als finalistes en la pròxima fase del certamen.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *