Ràdio escola a Ràdio Salt

L’equip de producció de “Ràdio escola a Ràdio Salt” està treballant de valent per iniciar la 5a temporada del programa de ràdio escolar i comunitari de Salt.

El primer programa d’enguany serà el proper dia 12 de gener. Com en anteriors temporades, s’emetrà els divendres a les 11:30h, els dissabtes a les 13h i els diumenges a les 17h.

Pròximament, us farem arribar el cartell perquè l’utilitzeu com a enllaç i anunci a les vostres webs.

No dubteu a fer arribar les vostres produccions a través dels vostres referents de centre o a través del c/e radioescola977@gmail.co

Aquesta temporada hi ha NOVETATS! En un dels programes de cada mes recuperarem les millors produccions de temporades anteriors i algun producte inèdit d’altres cursos, serà el RÀDIO ESCOLA RECORDA. Com a NOVETAT ESPECIAL hi haurà un programa tertúlia de temes d’interès sobre educació a Salt.

Tots els continguts i informacions també les trobareu al nostre lloc web: http://radioescolasalt977.viladesalt.cat/.

Ben cordialment,

L’equip de producció