Nova edició del concurs de recitació Ex Libris

Ex libris és una activitat de literatura catalana adreçada a docents i a alumnes de primer i segon curs de batxillerat.

De nou es proposa un concurs de recitació basat en les lectures prescriptives de Llengua i literatura catalanes i Literatura universal. Amb aquest concurs es pretén promoure l’aprenentatge competencial de la llengua a partir de textos literaris.

Dates i Horaris:
Dijous 1 de febrer, sessió formativa presencial per a docents de 17h a 19:30h (Lloc: Facultat de Lletres de la UdG – Aula A5)
Dijous 15 de febrer, sessió formativa online per a docents de 17h a 19:30h, Divendres 19 d’abril de 2024, de 17h a 19:30h Recital per part de l’alumnat finalista (Lloc: Facultat de Lletres de la UdG Sala de Graus)

Per a més informació,