Nou servei d’interpretació i traducció telefònica

Us informem que ha entrat en funcionament un nou servei gratuït de traducció i interpretació telefònica.

L’empresa adjudicatària és Interpret Solutions, la qual ja s’ha posat en contacte amb els centres educatius a través d’un correu, i els ha facilitat les credencials per poder-hi accedir.

El servei s’adreça a l’alumnat i famílies nouvingudes a Catalunya que no dominin les llengües oficials i, principalment, a les que resideixen a Catalunya des de fa menys de dos anys.

El Servei té l’objectiu de facilitar la comunicació família-escola en el procés d’escolarització i acollida al centre. El servei no necessita d’intermediaris, ja que és el centre qui entra a la plataforma i fa la trucada prement el codi de la llengua amb què necessita la traducció.

Els centres poden trobar tota la informació accedint a la seva àrea privada de la web de l’empresa proveïdora www.interpretsolutions.com