Seminari d’hivern Benestar docent i cohesió de claustres
El pròxim dissabte 15 de febrer, la Càtedra de Renovació Pedagògica UdG – Can Trona organitza el seminari d’hivern Benestar docent i cohesió de claustres, que té per objectiu posar atenció en aquests espais de treball i de comunitat dins l’escola per enfortir la feina dels docents i així poder encarar molt millor la tasca […]
Seminari d’hivern Benestar docent i cohesió de claustres Llegeix més »





