Diaris curriculars CRPGA

 

Diaris curriculars

Aquests diaris curriculars permeten dur a terme un registre de les competències específiques, criteris d’avaluació i sabers que s’han treballat a cada curs (o cicle). Disposen d’una pestanya anomenada RESUM on es recopila el que s’ha treballat, el nombre de vegades i el que queda pendent per al pròxim curs.

 

Descàrrega

 

Instruccions d’ús

  • Feu clic damunt de l’enllaç corresponent i us demanarà que en feu una còpia. Es recomana fer la còpia des del compte de centre.
  • Canvieu el nom de l’arxiu segons us convingui (curs, cicle…)
  • Compartiu el document només amb els usuaris que l’han d’emplenar.
  • Cada pestanya correspon a una SdA (projecte/taller/activitat…).
  • Seleccioneu una pestanya buida (SdA1, SdA2…)
  • Poseu un títol de l’activitat, una descripció, la data i enllaceu la carpeta Drive on teniu l’activitat documentada.
  • Polseu el signe (+) per desplegar les agrupacions de cel·les de cada competència.
  • Poseu els tics que correspongui a la columna CRITERIS D’AVALUACIÓ i a SABERS. La resta de tics, competències específiques i categories de sabers es posen automàticament.
  • Consulteu la pestanya RESUM per saber el que heu treballat amb les diferents SdA i quantes vegades.
  • Polseu amb el botó dret damunt de qualsevol agrupació de cel·les (+ o -) per desplegar o replegar totes les agrupacions de cel·les.
  • Amb les files replegades tindreu una visió global de què s’ha treballat de cada competència.

 

IMPORTANT: aspectes a tenir en compte per no corrompre les fórmules

  • No es poden afegir, ni eliminar pestanyes.
  • No es pot canviar el nom de les pestanyes.
  • Tampoc es poden inserir files.

 

Captures

  • SdA replegada (visió global dels percentatges i barra de progrés per a cada competència)

  • SdA desplegada amb indicacions de les columnes on cal posar els tics, són els tics que tenen fons blanc. Els altres es posen automàticament.

 

  • Pestanya RESUM. Fa el recompte de què s’ha treballat entre totes les SdA i quantes vegades.