Espai CRP

Els Centres de Recursos Pedagògics (CRP) són equips de dinamització i assessorament dels professionals i centres educatius per a la millora i transformació educativa.

Funcions

• Suport i assessorament en projectes de centre (XTCD, Biblioteca Escolar, Servei Comunitari…)
  • Disseny i organització d’activitats de dinamització de la zona per projectar la figura de l’alumne com a protagonista del seu aprenentatge ( Jocs Florals, Fira de matemàtiques, English Day, Dia de la dona científica, Certamen de Lectura en Veu Alta…)
  • Treball en xarxa entre els centres i amb les institucions i serveis de la zona.
  • Coordinació i organització de les activitats del Pla de Formació de Zona (PFZ) de la Garrotxa, incloent la gestió d’activitats de coordinació de grups de docents i la informació i assessorament als centres en l’avaluació del seu aprofitament i de la transferència a l’aula.
  • Disseny, elaboració i préstec de materials, recursos didàctics i maletes pedagògiques.
  • Acompanyament als centres per la innovació metodològica i la inclusió de noves tecnologies i recursos digitals a l’aula.

L’accés al servei és a partir de demandes dels centres educatius, d’equips docents, de grups de professorat o en la coordinació amb altres serveis i agents educatius que actuen a la zona.

Equip CRP – La Garrotxa

• Sheila Escanez – sescanez@xtec.cat