Full informatiu març 2022

GENERALITAT DE CATALUNYA
Departament d’Educació
Serveis Educatius

MARÇ– Any  2022 – curs 21/22                                              FULL INFORMATIU

Semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta. Curs 21-22

L’11 de març  us farem arribar la lectura que haurà de llegir el vostre representant de cada categoria. Teniu temps fins al 18 de març per enviar el vídeo mitjançant el formulari. El jurat es reunirà per avaluar tots els vídeos rebuts i, el 30 de març us farem arribar els resultats amb el temps suficient per a poder preparar la final, que es preveu que sigui presencial.

XXXII Premi Literari de les Garrigues

El proper dia 18 de març és l’últim dia per a tramitar els contes al formulari.

XV Gimcana Lingüística

Es durà a terme a la sala  d’Actes de la Casa de Cultura de les Borges Blanques el dia 25 de març de 2022 de 10:15 a 12:15h.

Agenda

Podeu consultar totes les activitats de la comarca dins l’apartat “Agenda” que trobareu a la pàgina d’inici de la  web del CRP. Hi podeu accedir clicant al següent enllaç.

Eines i aplicacions educatives

Podeu consultar diferents eines i aplicacions educatives per diferents àrees i nivells dins el nou espai creat a l’apartat “Espai TAC” de la web del CRP. Hi podeu accedir clicant al següent enllaç.

IX Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els IX Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys.

El termini per presentar les obres al CRP és el 26 d’abril de 2022

26a edició de la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya, ANIMAC

Del 3 al 6 de març es celebra la 26a edició de la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya, ANIMAC  al Teatre de La Llotja de Lleida i online del 4 al 13 de març, a través de Filmin.

Concurs de vídeos escolars X(p)rimenta 2022

Fins al 13 de maig del 2022, l’alumnat de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius poden presentar els vídeos d’experiments científics en català al 12è Premi de Comunicació Científica Audiovisual, X(p)rimenta 2022.

Més informació