Semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta Curs 21-22

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’entitat cultural que encapçala el Grup format per diferents empreses editorials, l’objectiu de les quals és promocionar la llengua i la cultura catalanes especialment mitjançant l’edició d’enciclopèdies, llibres de consulta, diccionaris, llibres infantils i juvenils, llibres de text i obres de literatura catalana i universal.

La Fundació Enciclopèdia Catalana vol contribuir, fins allà on pugui i amb tot el seu entusiasme, a la creació d’eines, camins i escenaris per a la cultura i l’educació. En aquesta línia, una de les apostes més fermes és el CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA, dirigit a alumnes de tot Catalunya, perquè aquestes eines, aquests camins i aquests escenaris han de ser també de futur.

Aquest curs farem les semifinals del Certamen de manera telemàtica, igual que el curs passat. Us informem que:

• L’11 de març  us farem arribar la lectura que haurà de llegir el vostre representant de cada categoria.
  • Haureu d’enregistrar un vídeo del vostre representant llegint aquest fragment i fer-nos arribar l’enllaç del vídeo en el formulari que us facilitarem quan us enviem la lectura. El vídeo ha de ser:
    • Lectura del llibre (no s’acceptaran lectures de fotocòpies)
    • Vídeo horitzontal.
    • Per a què el so sigui correcte i tots ho fem de manera similar, estaria bé que es gravés a l’alumne de mig cos cap amunt (pla mitjà).
    • El nom de l’arxiu és el nom i cognom de l’alumne (i res més, la resta d’informació la tindrem en el formulari): nom_cognom
    • Format MP4.
    • Vídeos d’1 GB de límit
    • Els vídeos han d’estar gravats sense talls.
    • No cal que el lector o la lectora digui el títol del llibre o el seu nom: ha de centrar-se només en la lectura del fragment que us enviarem.
  • Teniu temps fins al 18 de març per enviar el vídeo mitjançant el formulari.
  • El jurat es reunirà per avaluar tots els vídeos rebuts i, el 30 de març us farem arribar els resultats amb el temps suficient per a poder preparar la final, que es preveu que sigui presencial.