Concurs de vídeos escolars X(p)rimenta 2022

El concurs X(p)rimenta 2022 està organitzat per La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC).

Fins al 13 de maig del 2022, l’alumnat de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius poden presentar els vídeos d’experiments científics en català al 12è Premi de Comunicació Científica Audiovisual, X(p)rimenta 2022.

Animeu-vos a participar-hi i a enriquir el repositori d’experiments del portal Recerca en Acció (www.recercaenaccio.cat). Tingueu en compte de no repetir experiments dels anys anteriors.

En aquesta edició, tant els centres educatius com l’alumnat que participi en els vídeos guanyadors, rebran uns premis increïbles. Des de xecs regals per bescanviar-los en material de laboratori escolar, lots de fruits secs, tallers experimentals, visites a museus, impressores, entre altres coses.

A més a més, enguany volem veure com ho feu i per això us animem perquè publiqueu a les xarxes socials una fotografia del making of amb l’etiqueta #Exprimenta2022, el títol del vídeo, el nom del centre escolar, l’àrea temàtica i el nivell educatiu.

Llegiu-ne les bases, on trobareu els detalls.

X(p)rimenta 2022 compta amb el patrocini principal de Telstar i d’Ercros; el patrocini de Frit Ravich, del Centre Tecnològic Leitat, d’HP, del Beauty Cluster i de Ro-Botica; el suport  de Pendulum i el MMACA; i la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya; EduCaixa- Fundació “la Caixa” l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) – Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).