26a edició de la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya, ANIMAC

Del 3 al 6 de març es celebra la 26a edició de la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya, ANIMAC  al Teatre de La Llotja de Lleida i online del 4 al 13 de març, a través de Filmin.
Amb motiu de la pandèmia, l’any 2021 es van fer les sessions escolars en format online. Aquest 2022 es vol recuperar la presencialitat, però atès l’èxit de les sessions online es mantindrà aquest format i s’aprofitarà per expandir-lo a tota la demarcació, per tal que puguin gaudir d’ANIMAC l’alumnat de tota la província de Lleida.

Les sessions escolars estan dissenyades en tres blocs:
– Alumnes entre 4 i 7 anys (educació infantil i cicle inicial)
– Alumnes entre 8 i 11 anys (cicle mitjà i superior)
– Alumnes majors de 12 anys (educació secundària)

Si esteu interessats en el format online no dubteu en contactar en aquesta adreça: educa@animac.cat abans del 22 de febrer indicant les següents  dades.  A partir d’aquí se us facilitarà un codi per classe que es podrà visualitzar només una vegada des del 4 al 13 de març en l’horari escolar.