Jornada de programació i robòtica 29/05

El dissabte, dia 29 de maig de 2021 se celebrarà la tretzena edició de la Jornada Programa, dedicada a l’intercanvi d’experiències didàctiques on s’empren entorns de programació i de robòtica educatives.Aquest any de nou serà una edició completament virtual i amb un horari únicament de matí, on totes les ponències, els tallers i la fira d’alumnes s’emetran per streaming.Us animem a presentar les vostres propostes per a ponències, fira, tallers emplenant aquest formulari fins al 9 de maig a les 24 h.… Llegeix més»

X Concurs Escolar Còmic Barcelona.

En el marc de la 39a edició de Còmic Barcelona, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, convoca el X Concurs Escolar Còmic Barcelona. Per participar en el concurs, els docents haureu de formalitzar la inscripció accedint al formulari en línia que trobareu a les bases del concurs. El període d’inscripció és del 15 de març al 9 d’abril de 2021.… Llegeix més»

Premis Fotón

Enguany es celebra la 4ª Edició dels Premis Fotón de comunicació científica i de docència a l’escola; iniciativa de l’Institut d’Óptica “Danza de Valdés” del CSIC, enfocada a reconèixer, impulsar i fomentar les labors de divulgació i ensenyança en l’àmbit de l’òptica i la fotònica. Els premis s’anunciaran el dia 16  de maig, com a part dels actes de celebració del Dia Internacional de la Luz (www.diadelaluz.es).… Llegeix més»

11 documentals sobre canvi climàtic