Setmana Bio a l’escola

Del 19 al 27 d’octubre de 2019 es celebrarà la Setmana Bio a l’escola. Aquesta és l’apartat de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica dedicat a la comunitat educativa. El seu objectiu és donar a conèixer la producció agrària i l’alimentació ecològiques en l’entorn educatiu, tant a l’alumnat com a les famílies, mitjançant un programa d’activitats específiques. Al llarg d’aquesta setmana també es lliuraran els guardons del Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica.… Llegeix més»

Premi Participa a l’Escola 2019

El Premi Participa a l’Escola és un reconeixement a les escoles que, més enllà de la seva tasca educativa i formativa, treballen per fomentar els valors de la democràcia entre els més joves. Es tracta d’un reconeixement al personal docent i l’alumnat que treballa per un projecte comú d’escola, creant espais i dinàmiques de participació, implicant tota la comunitat educativa en l’activitat del centre i imaginant noves fórmules per engrescar els i les alumnes per fer seva l’escola. Termini 31 de juliol… Llegeix més»

Premis de Recerca Jove

Ha estat publicada la RESOLUCIÓ EMC/1540/2019, de 29 de maig, per la qual s’obre la convocatòria dels Premis de Recerca Jove per fomentar l’esperit científic del jovent (PRJ) (ref. BDNS 459842). (DOGC núm. 7894 publicat el 11/06/2019).… Llegeix més»

Jornada Final. 2a Edició d’Eduhack

Més de 62 centres educatius, 450 docents i 5800 alumnes han pilotat durant aquest curs les experiències educatives sorgides de la 2a edició d’EduHack, el procés de co-creació de mSchools que connecta, inspira i ofereix eines a directors i docents d’avui per dissenyar nous models d’ensenyament i aprenentatge incorporant la tecnologia digital i el Design Thinking.… Llegeix més»

Fruita i llet a les escoles

Sol·licitud d’adscripció als programes de fruita i de llet del curs 2019/2020 per als centres educatius públics i privats que imparteixin 2n cicle d’educació infantil i primària per rebre gratuïtament fruita i llet per al consum dels nens/nenes a l’hora d’esmorzar o berenar dins del recinte escolar. Termini fins a l’1 de juliol.… Llegeix més»