RECORDEU, si necessiteu ajuda poseu-vos en contacte amb nosaltres. (crp-garrigues@xtec.cat i eap-garrigues@xtec.cat).

Actuacions SEZ Garrigues 3r trimestre

Jornades Entreteixint experiències

L’ICE de la UdL i el MIE de Lleida organitzen la Jornada “Entreteixint experiències – Els reptes d’una docència confinada” amb l’objectiu de compartir experiències viscudes en aquests darrers mesos a Infantil, a la Primària, a l’ESO, al Batxillerat i a la FP. Es durà a terme durant el dia 2 i 3 de juliol de 2020.… Llegeix més»

Programa Innovació araArt