L’Escola visita la biblioteca

Activitat adreçada a tot l’alumnat de primària que consisteix en conèixer la biblioteca del poble o la sala de lectura. Es durà a terme durant el primer semestre del 2021. L’exposició que es durà a terme a la majoria de biblioteques de la comarca és ” De l’ABC a l’SMS”.
Dates de l’exposició: del 15 de febrer al 5 de març. A la resta de poblacions es farà a partir del 8 de març.… Llegeix més»

XXXI Premi Literari de Les Garrigues

El XXX PREMI LITERARI DE LES GARRIGUES estarà format per cinc categories de participants de 3r de primària a batxillerat dels centres educatius de la comarca.El termini de presentació serà el divendres, 19 de març de 2021, fins a les 14h al Consell Comarcal de les Garrigues.El lliurament de premis, a càrrec del Consell Comarcal, tindrà lloc el 9 de maig de 2021. Oportunament es concretarà la població.… Llegeix més»

CLIJCAT