FEM UNA PELI 22/23

L’activitat de dinamització FEM UNA PELI s’organitza des del CRP Eixample amb la col·laboració del Districte i la Comunitat Catalana de Webquest. Aquesta emocionant iniciativa ha proporcionat a l’alumnat l’oportunitat de crear i editar vídeos utilitzant una eina tan simple i intuïtiva com una tauleta. Mitjançant aquesta activitat, s’ha fomentat la producció audiovisual com a eina per a l’expressió creativa i la comunicació.

Després de diverses setmanes d’aprenentatge i treball, avui, dimarts 6 de juny, s’ha dut a terme l’acte de cloenda del projecte al Centre Cívic Urgell. En aquesta ocasió especial, les pel·lícules creades per l’alumnat de l’escola Tabor, IE Eixample i IE Sicília han sigut visualitzades a la pantalla gran. Aquest acte de cloenda és una oportunitat per veure els seus treballs i aplaudir els seus esforços i talent creatiu. També ens ha acompanyat el Jaume Centelles qui ens ha explicat el conte “Won, un pagès tibetà”. Quina sort hem tingut!

Volem expressar el nostre sincer agraïment als centres educatius participants per la seva dedicació i talent durant aquest projecte de producció audiovisual. Les vostres creacions han estat excepcionals i han demostrat una gran habilitat artística i creativa. Cada pel·lícula ha capturat històries úniques i ha demostrat l’impacte de la producció audiovisual com a mitjà de comunicació i expressió personal. Felicitats per les vostres creacions i per haver estat part d’aquesta experiència enriquidora.

Us compartim algunes fotografies de l’acte:

Fotografies FEM UNA PELI 22/23 de SE CRP Eixample

Per més informació del projecte us deixem aquesta infografia on hi ha enllaçada la web oficial del FEM UNA PELI!

Infografia FEM UNA PELI de SE CRP Eixample