XXXI Jocs Florals Escolars de l’Eixample – 2020

El CRP Eixample convoca els XXXI Jocs Florals Escolars de l’Eixample amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants de sis a divuit anys.

Us fem arribar les bases del XXXI Jocs Florals Escolars Eixample 2020.

D’una altra banda, també es presenta la categoria de conte il·lustrat que està adreçat a tots els alumnes de primària i als alumnes de primària de les escoles d’educació especial. L’objectiu és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’ àmbit artístic. En aquesta categoria s’han d’abordar noves tècniques narratives com el guió, la llengua oral, la banda sonora i la dimensió visual i plàstica.

S’acaba de publicar a la portada de l’XTEC la notícia de l’estrena al programa “Una mà de contes” del conte guanyador i dels dos finalistes dels VI Jocs Florals Escolars de Catalunya.

Pròximament us farem arribar les bases del conte audiovisual il·lustrat.