Inscripció oberta a activitats per a referents de biblioteques escolars

Us fem difusió de tres activitats que es faran i que potser podeu difondre entre les biblioteques escolars dels vostres territoris:
  • La Dinamització de clubs de lectura de lectures prescriptives (jornada) a Sitges: Jornada al voltant de la dinamització dels clubs de lectura de les lectures prescriptives.
    Cal haver llegit prèviament l’obra literària que es treballarà (L’alegria que passa). Visita a la casa museu Cau Ferrat de Sitges. 16 de novembre. Enllaç a la inscripció.
  • La Dinamització de clubs de lectura de lectures prescriptives (jornada). Jornada al voltant de la dinamització dels clubs de lectura de les lectures prescriptives.
    Cal haver llegit prèviament l’obra literària que es treballarà (Laura a la ciutat dels Sants). Matinal a Vic. 19 d’octubre. Enllaç a la inscripció.
  • Ruta literària Joan Brossa. 26 d’octubre. Conferència: Espais Escrits com a recurs educatiu: L’ús del Mapa Literari Català. Ruta literària Joan Brossa a Barcelona. Enllaç a inscripció.