Avui parlem amb la Maribel i l’Amanda.

L’Amanda Martínez Rodés és una alumna de l’Institut Ciutat de Balaguer, cursa 2n d’ESO, i ha estat entrevistada pel programa IGUAL QUE JO 240.

Les dues, mare i filla, ens demostren com una sordesa profunda des del naixement no ha impedit a l’Amanda fer una vida normal i corrent com qualsevol noia de la seva edat.
Cal reconèixer la dedicació i esforç de l’Amanda per superar-se cada dia. I ara pensant en nous reptes, ella segueix els seus estudis i la seva preparació per tal d’anar encaminant el futur personal i professional.

DISLÈXIA: UNA VISIÓ INCLUSIVA

Primera Trobada Pedagògica DISLÈXIA: UNA VISIÓ INCLUSIVA que organitza l’Equip ICE – Dislèxia de la UdL.

L’objectiu principal és oferir models i recursos educatius a tots les professionals de l’educació que atenen infants dislèxics. La formació no només està pensada per a docents, també va dirigida a les famílies d’aquests infants que necessiten eines per poder fer un bon acompanyament als seus fills i filles. Un acompanyament emocional imprescindible que s’acaba reflectint en els seus resultats educatius. Uns resultat educatius que milloren si aconseguim una visió inclusiva de l’aprenentatge. Aquesta mirada inclusiva està representada a la jornada per les experiències de centres educatius que fan una aposta ferma per la personalització de l’aprenentatge.

Curs: Comunicació en llengua de signes catalana (Nivell 1)

El Servei d’Atenció a la Diversitat i la Inclusió del Departament d’Ensenyament ha organitzat el curs:
9000560512 Comunicació en llengua de signes catalana (Nivell 1). Curs. Internivells: Educació Infantil-Primària-Secundària
Aquest curs d’adreça a tot el professorat, sigui del nivell que sigui, que tingui alumnat susceptible de fer-ne ús,… Llegeix més»

Curs: Trastorn específic del llenguatge: detecció, avaluació i intervenció

El CREDA Lleida organitza el curs Trastorn específic del llenguatge: detecció, avaluació i intervenció que es farà el proper divendres dia 21 de setembre a la Sala de formació del Servei Educatiu del Segrià (INS Joan Oró) de Lleida, de les 15:30 i fins les 18:30h.
El curs… Llegeix més»