Us recordem que el dilluns 28 d’abril a les 17.15 h es realitzarà la següent conferència de l’activitat formativa Re-evolucionant l’educació al CRP Conca de Barberà de Montblanc amb el títol ” Inclusió, cohesió a l’aula i DUA”. Aquesta conferència anirà a càrrec de Maria Teresa Morales i Laura Tomàs, dinamitzadores d’educació inclusiva DEI dels Serveis Territorials de Tarragona.
També volem aprofitar per recordar-vos que el dilluns 5 de maig, la Joana Sabaté LIC Baix Camp serà l’encarregada de cloure el cicle de conferències i ens parlarà de l’educació restaurativa.
Adjuntem cartell informatiu de la xerrada. Si hi ha algú del vostre claustre que estigui interessat en venir a la xerrada, pot fer-ho sempre hi quan ens aviseu per correu electrònic.
Us hi esperem.
Salutacions,


