Tindrem sempre l’aigua que necessitem per viure?

Una proposta d’integració de coneixement del medi i llengua a l’Educació Primària
La feina que presentem en aquest document respon, principalment, a la necessitat d’aplicar les reflexions sobre la integració de coneixements fetes en el grup de primària del CESIRE, en un context escolar real.
Vam desenvolupar aquest projecte amb els alumnes i les mestres de tercer de l’Escola Ferran Sunyer, de Barcelona, en el marc del 4t Congrés de Ciències (2016-17), organitzat per alguns dels CRP de Barcelona, la temàtica del qual era l’aigua.

Nivell: Cicle mitjà
Format: Document
Àrea de coneixement: Coneixement del medi Lingüístic

La proposta que us presentem a continuació reflecteix l’experiència que es va dur a terme amb alumnes de 3r de primària de l’escola Ferran Sunyer de Barcelona. A partir de la pregunta “Tindrem sempre l’aigua que necessitem per viure?” es van treballar, de manera integrada, continguts de les àrees de coneixement del medi natural, social i cultural i de llengua.

Document complet on es descriu l’experiència
Document 1.    Document 2.    Document 3.     Document 4
Presentació: Síntesi del Projecte