Energies per a un món sostenible, habitable i més just

Nivell: Primària Secundària Obligatòria
Format: Experiència de formació Materials
Àrea de coneixement: Coneixement del medi Tecnològic

Aquesta experiència d’aprenentatge sobre l’energia està destinada a docents que estan en centres amb alumnat amb risc de fracàs escolar, de manera que es planteja un model d’intervenció a l’aula basat en la centralitat de l’alumne com a protagonista del seu aprenentage. Es treballa l’energia com a eix d’aprenentatge que impregna la vida dels humans, fent èmfasi en la transició energètica a renovables amb una mirada globalitzada de caràcter STEAM, valorant el seu impacte social, ambiental i econòmic. El curs té una part de fonamentació cientificotecnològica, una part experimental amb equipaments específics.

Accés als materials de formació. Ateneu

Accés al curs de formació Odissea (obert a visitants)

Objectius

– Analitzar la situació actual de les energies i el seu impacte en la vida humana.
– Valorar la potencialitat de les energies renovables.
– Apoderar docents i alumnat per gestionar adequadament l’energia en la seva vida.

Recursos relacionats

Data d'incorporació: 18/04/2021