Caixa àvia Maria

Fer de petits historiadors. Amb “La caixa de L’àvia Maria” l’alumnat descobreix tipologies diverses de fonts, les analitzen i les contrasten per acabar reconstruint la biografia d’un personatge que els endinsarà en diferents aspectes de la seva època. Promou l’aprenentatge de les ciències social a través de la recerca en fonts primàries. Facilita el tractament de diversos continguts curriculars i permet diferents nivells d’aprofundiment en totes les etapes educatives.

Nivell: Internivells
Format: Kit en préstec
Àrea de coneixement: Social i cultural

• Iniciar als alumnes en el treball d’investigació en CCSS.
  • Incorporar pràctiques que permetin el treball de les CCSS a l’aula a partir de la utilització de fonts primàries i secundàries
  • Introduir la metodologia d’anàlisi crítica de les fonts per a la interpretació de la història.
  • Treballar els processos relacionats amb les habilitats cognitivo-lingüístiques com a eina fonamental per a la construcció del coneixement històric.
  • Promoure les habilitats relacionades amb la construcció del pensament crític.
Data d'incorporació: 04/05/2021