El document que presentem és fruit del treball realitzat al CESIRE, per l’equip de primària, per tal d’esbrinar quin són aquells aprenentatges que a cicle inicial resulten més rellevants i que tots els mestres hauríem de tenir presents.
Nivell:
Format:
Àrea de coneixement:
Aquests aprenentatges i continguts acordats que estructuren, i que van més enllà de les àrees o els àmbits, els hem agrupat en quatre grans blocs: desenvolupament personal, procés d’aprenentatge, construcció de codis i altres coneixements. A més, tal i com mostra l’esquema següent, hi trobem també els aprenentatges d’espai i temps que estan presents en cadascun d’aquests quatre grans blocs.
Recursos relacionats
- Com l’ART m’ajuda a entendre el món?
- Tindrem sempre l’aigua que necessitem per viure? Una proposta d’integració de coneixement del medi i llengua a l’educació primària
- Tenen forma les sumes? Una proposta d’integració de matemàtiques i art a Educació Primària
- Materials de formació sobre "Integració de coneixements" per al 3r Congrés de Ciència
- Integració de coneixements 3 - 12