DESCOBREIX EL FAIG

FAIG és un programa experimental de suport a la innovació en el que participen 150 centres educatius públics de Catalunya.

Els centres FAIG reben acompanyament, formació pedagògica, capacitació tecnològica i dotació d’equipaments per impulsar els eixos d’innovació.

Enllaç a la RESOLUCIÓ EDU/911/2023

Eixos d’innovació del FAIG

Un programa intensiu per la transformació educativa

Aprofundir i consolidar l’Aprenentatge per Projectes com a línia pedagògica de centre

Integrar el “maker” i les possibilitats creatives de la fabricació digital en els Projectes d’Aprenentatge amb Sentit, possibilitant que l’alumnat doni respostes innovadores a les necessitats i reptes de l’entorn.

Vincular els projectes de treball amb els desafiaments socials de les persones i el planeta, perquè esdevinguin Projectes d’Aprenentatge amb Sentit per a l’alumnat.

FAIG té una durada de tres cursos més un
quart any de consolidació a la innovació

FAIG té una durada de tres cursos més un quart any de consolidació a la innovació

FAIG fomenta l’aprenentatge, la generació
i difusió de coneixement en xarxa

Comunitat FAIG
Escoles, Instituts i Instituts escola

Aprenentatge entre iguals, capacitació tecnològica i visites entre centres.

Xarxa de centres FAIG
150 Centres

Plataforma per compartir projectes, Jornades i Fires de projectes.

FAIG acompanya els centres de forma personalitzada

Tècniques FAIG del CESIRE

Formen i assessoren als equips docents perquè implementin projectes FAIG a l’aula.

Guies FAIG formades pel CESIRE

Dinamitzen les sessions de les comunitats de centres FAIG en els diferents territoris.