PUBLICACIONS DE REFERÈNCIA
Berger, R., Rugen, L. i Woodfin L (2014) Leaders of their Own Learning. Transforming Schools Through Student-Engaged Assessment. Jossey-Bass
Comissió internacional sobre els futurs de l’educació (2022) Reimaginem junts els nostres futurs: un nou contracte social per a l’educació. Unesco.
Delors, J (1996) Educació: hi ha un tresor amagat a dins. Unesco.
Domènech, J. (2018). Aprenentatge basat en Projectes, Treballs pràctics i Controvèrsies. 28 propostes i reflexions per ensenyar Ciències. Rosa Sensat
Dweck, C. (2017) Mindset: Changing The Way You think To Fulfil Your Potential. Constable And Robinson
Fernández, J. (2022) Educar en la complejidad. Para tomar decisiones desde el conocimiento. PLATAFORMA ACTUAL.
Furman, M. (2021) Enseñar distinto. Guía para innovar sin perderse por el camino. Clave Intelectual
Hattie, J. (2017) Aprendizaje visible para profesores: Maximizando el impacto en el aprendizaje. Colección: Didáctica y Desarrollo
Hernàndez, F. i Anguita M.(2023) Una pedagogía desobediente. Tejer la vida del aula y de la escuela desde proyectos de indagación. Octaedro Editorial
High Tech High (2017) Hands and Minds. A Guide to Project-Based Learning For Teachers By Teachers. CreateSpace Independent Publishing Platform
Lenz, B. (2015) Transforming Schools: Using PBL, Performance Assessment, and Common Core Standards. Jossey- Bass
Libow Martinez, S. i Stager G. (2013) Invent to Learn. Making, Tinkering, and Engineering in the Classroom. Constructing Modern knowledge Press
Martin, D. i Panjwani,A. (2017) Empieza a crear! Una guia para acercar los jóvenes al mundo maker. Marcombo
Morales, M. i Fernández, J. (2022) La evaluación formativa: Estrategias eficaces para regular el aprendizaje. Ediciones SM.
Morin, E. (1999) Els set coneixements necessaris per a l’educació del futur. Unesco
OCDE (2017) Manual per entorns d’aprenentatge innovadors. UOC
Papert, S. (1993) Mindstorms: Children, Computers, And Powerful Ideas. Basic Books
Resnick, M. (2018) Lifelong Kindergarten: Cultivating Creativity through Projects, Passion, Peers, and Play. MIT Press
Robinson, K. (2016) Escuelas creativas: La revolución que está transformando la educación. Clave
Ruiz, H. (2023) Com aprenem?: Una aproximació científica a l’aprenentatge i l’ensenyament. Graó.
Sanmartí, N (2019) Avaluar i aprendre: un únic procés. Octaedro SL
Unesco (2015) Repensar l’educació: vers un bé comú mundial?
Zabala, A (1999) Enfocament globalitzador i pensament complex Una resposta per a la comprensió i intervenció en la realitat. Graó