Publicacions de referència

PUBLICACIONS DE REFERÈNCIA

Berger, R., Rugen, L. i Woodfin L (2014) Leaders of their Own Learning. Transforming Schools Through Student-Engaged Assessment. Jossey-Bass

Comissió internacional sobre els futurs de l’educació (2022) Reimaginem junts els nostres futurs: un nou contracte social per a l’educació. Unesco.

Delors, J (1996) Educació: hi ha un tresor amagat a dins. Unesco.

Domènech, J. (2018). Aprenentatge basat en Projectes, Treballs pràctics i Controvèrsies. 28 propostes i reflexions per ensenyar Ciències. Rosa Sensat

Dweck, C. (2017) Mindset: Changing The Way You think To Fulfil Your Potential. Constable And Robinson

Fernández, J. (2022) Educar en la complejidad. Para tomar decisiones desde el conocimiento. PLATAFORMA ACTUAL.

Furman, M. (2021) Enseñar distinto. Guía para innovar sin perderse por el camino. Clave Intelectual

Hattie, J. (2017) Aprendizaje visible para profesores: Maximizando el impacto en el aprendizaje. Colección: Didáctica y Desarrollo

Hernàndez, F. i Anguita M.(2023) Una pedagogía desobediente. Tejer la vida del aula y de la escuela desde proyectos de indagación. Octaedro Editorial

High Tech High (2017) Hands and Minds. A Guide to Project-Based Learning For Teachers By Teachers. CreateSpace Independent Publishing Platform

Lenz, B. (2015) Transforming Schools: Using PBL, Performance Assessment, and Common Core Standards. Jossey- Bass

Libow Martinez, S. i Stager G. (2013) Invent to Learn. Making, Tinkering, and Engineering in the Classroom. Constructing Modern knowledge Press

Martin, D. i Panjwani,A. (2017) Empieza a crear! Una guia para acercar los jóvenes al mundo maker. Marcombo

Morales, M. i Fernández, J. (2022) La evaluación formativa: Estrategias eficaces para regular el aprendizaje. Ediciones SM.

Morin, E. (1999) Els set coneixements necessaris per a l’educació del futur. Unesco

OCDE (2017) Manual per entorns d’aprenentatge innovadors. UOC

Papert, S. (1993) Mindstorms: Children, Computers, And Powerful Ideas. Basic Books

Resnick, M. (2018) Lifelong Kindergarten: Cultivating Creativity through Projects, Passion, Peers, and Play. MIT Press

Robinson, K. (2016) Escuelas creativas: La revolución que está transformando la educación. Clave

Ruiz, H. (2023) Com aprenem?: Una aproximació científica a l’aprenentatge i l’ensenyament. Graó.

Sanmartí, N (2019) Avaluar i aprendre: un únic procés. Octaedro SL

Unesco (2015) Repensar l’educació: vers un bé comú mundial?

Zabala, A (1999) Enfocament globalitzador i pensament complex Una resposta per a la comprensió i intervenció en la realitat. Graó