Preparant l’estada als monestirs: escola La Popa

La primera setmana de març vam acollir els alumnes de Cicle mitjà de l’escola La Popa de Castellcir. Van treballar fons i van aprendre i consolidar molts conceptes sobre els quals havien reflexionat prèviament a l’escola, a partir de les propostes de treball previ que els vam lliurar. Van fer molt bona feina de preparació i l’estada va ser tot un èxit. Us mostrem alguns moments d’aquesta tasca prèvia i que les mestres ens han fet arribar: Bona feina!! i moltes gràcies per compartir amb nosaltres la feina que vau fer i que ha suposat que l’estada al Camp hagi estat molt profitosa.

Investigant qui va escriure el Llibre dels Feyts i quina relació va tenir amb el monestir de Poblet; reflexionant sobre la societat a l’Edat Mitjana