Nivell |
ESO |
Objectius |
|
Descripció |
DIA 1: Itinerari: evolució / transformació del paisatge.
DIA 2: aigua i producció agrícola: la construcció de canals. Els pol·litzadors i el seu paper en l’ecosistema. L’abella de la mel, com a insecte social i el rusc com a súper organsme. La mel i més productes de l’abella. Processos industrials. Eines per al producte final: completar la cartellera ambiental. DIA 3: gestió d’una explotació apícola i maquinària industrial. Conclusions i tancament. Espai d’intercanvi de mirades: transferència entre iguals. |
Observacions |
Es recomanable haver introduït aquesta temàtica a l’aula, d’aquesta manera es podrà establir unes situacions de debat i coneixement més profund, haver pactat el producte final prèviament i tenir clars els grups de treball per a realització d’aquest. És important que les mirades s’escullin en funció dels interessos de l’alumnat. |
Material |
|
Estacionalitat |
setembre – 15 de novembre, 15 de febrer – juny. (sempre i quan les condicions climàtiques ho permetin) |