Si el centre no pot anar al CdA… El CdA va al centre!

Després de la posada en marxa de l’activitat “El món micro” amb l’escola Manuel Ortiz de Juneda, volem donar un pas més i us volem facilitar encara més l’accés a l’oferta educativa del Camp d’Aprenentatge de Juneda. És per això que us oferim la realització de l’activitat al vostre propi centre.

Ho podem organitzar a partir d’aquest mateix mes de març, té un cost de 3€ per alumne i només cal que us poseu en contacte amb nosaltres (telèfon o correu electrònic) per organitzar-la de la forma que millor s’adapti al vostre alumnat i als projectes que teniu engegats. L’activitat està principalment dirigida a Cicle Superior.

Us deixem enllaçat el tríptic informatiu de “El món micro”(*) amb l’estructura, objectius, continguts i tot el que cal saber sobre l’activitat. Us animeu a apropar el món dels microorganismes a la vostra aula?

(*) l'apartat del tríptic "organització de la jornada" és el de l'activitat que es realitza a les instal·lacions del CdA Juneda. En aquest cas, pactaríem amb vosaltres el format que us vagi millor.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *