Participem al projecte “La Femosa, fem-la nostra!”

Avui hem participat en el projecte “LA FEMOSA, FEM-LA NOSTRA!”, contribuint a la revegetació d’arbres i arbustos autòctons a la riba del riu del nostre poble. Juntament amb l’Ajuntament de Juneda i L’Associació La Banqueta de Juneda, des del CdA Juneda hem acompanyat l’alumnat de l’escola Manuel Ortiz en aquesta bio-iniciativa per afavorir i revegetar l’espai fluvial de La Femosa, greument perjudicat per les pluges de l’octubre de 2019.

L’alumnat s’ha organitzat per torns i grups bombolla, i s’han encarregat de diferents zones de la llera de La Femosa. Hem aconseguit plantar més de 300 exemplars de 20 espècies diferents de vegetació autòctona de ribera (salzes, freixes, lliris…).

Enllacem les notícies de la jornada al blog de La Banqueta i al diari La Manyana:

Crònica al blog de La Banqueta

Notícia al diari La Manyana

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *