Estada a Empúries de l’escola La Llacuna del Poblenou de Barcelona

Del 6 al 8 de novembre ens van visitar els alumnes de 4t de primària de La Llacuna del Poblenou. Al matí quan varen arribar els vam fer una presentació amb diferents objectes vinculats al món grec, romà i medieval, estris que podien haver tingut a les mans els antics habitants d’aquestes terres emporitanes. Els alumnes en parelles parlen del que tenen a les mans, si en saben el nom, l’us, si encara s’utilitza o si ha estat substituït per algun estri o aparell més modern. És un bon exercici per a posar en dansa coneixements previs i expectatives dels alumnes del que venen a aprendre. Les noies i nois de l’escola la Llacuna hi van posar molt interès i varen exposar molt bones idees.

A la tarda vàrem resseguir el camí forestal per observar i interpretar una mica l’evolució del paisatge, arribant a Sant Martí d’Empúries.

Allà els alumnes es varen preguntar què hi fa el matacà allunyat de la porta d’entrada al recinte emmurallat, vern observar un pou medieval amb alguns elements curiosos, també vam entrar al jardí de la caterina Albert, coneguda com a Víctor Català, i acabàrem amb els edificis de la plaça, església, castell, muralla, etc. Tot un món grec i medieval per descobrir!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *