S’ha obert el període d’inscripció a les activitats del CdA Empúries (estades i sortides) per al curs acadèmic 2019-2020

Benvolguts companys / Benvolgudes companyes,

Us informem que el proppassat dimecres 15 de maig s’obrí el període d’inscripció als Camps i Entorns d’Aprenentatge d’arreu de Catalunya per al curs 2019-2020. Aquest període d’inscripció romandrà obert fins al divendres 31 de maig.

La informació sobre el procés d’inscripció la trobareu en aquest enllaç.

La inscripció dels centres educatius es farà a través de l’aplicació CAMPS.

Tingueu en compte que, per defecte, l’accés a l’aplicació està permès només als membres de l’equip directiu (pels centres públics) i al director (pels centres privats concertats). Qualsevol modificació sobre aquests permisos la podrà realitzar el director del centre mitjançant l’aplicació GUAC.

L’oferta d’activitats específica del nostre CdA la trobareu a l’apartat oferta pedagògica.

Tant en les estades com en les sortides, el nombre màxim d’alumnes que poden ser atesos en una mateix activitat és de 45, a raó de 15 alumnes per professional del CdA Empúries, excepte en les activitats titulades «Recorregut històricoliterari a Empúries», «Ciutat romana d’Empúries i taller d’inscripcions» i «Itinerari científic a les ruïnes d’Empúries», que és de 25 (per a la primer activitat) i de 20 (per a les dues darreres). En cas de sol·licituds que excedeixin aquest nombre d’alumnes, s’intentarà programar-les en dos o més dies, sempre que la disponibilitat del centre sol·licitant i del CdA ho permeti. Altrament, seran descartades. Amb tot, les activitats «Recorregut històricoliterari a Empúries» i «Itinerari científic a les ruïnes d’Empúries» poden ser programades el mateix dia, a raó d’un màxim de 25 i 20 alumnes respectivament, atès que els alumnes participants i els professionals del CdA que les realitzen són diferents.

En el cas de les estades és imprescindible assistir a la reunió de coordinació del mes de setembre (i és molt aconsellable en el cas de les sortides), en unes dates que seran comunicades més endavant. En cas que la data assignada no anés bé a algun centre, hom vetllarà per trobar-ne una altra que li sigui avinent. La no assistència a aquesta reunió de coordinació —en la qual es dissenyarà conjuntament el contingut de les activitats a realitzar— pot comportar l’anulació de l’estada i la seva assignació a un altre centre que n’hagi quedat exclòs. Així mateix, és molt convenient que els assistents a aquesta reunió siguin els mateixos que acompanyaran els seus alumnes a Empúries.

Finalment us informem que, com sabeu, l’assignació d’activitats i dates als centres sol·licitants no és automàtica. A partir del dijous 13 de juny, haureu de tornar a entrar al mateix aplicatiu d’inscripció per comprovar si us ha estat concedida la sortida o estada sol·licitada, així com les dates assignades, i acceptar-la o rebutjar-la (l’assignació és fruit de l’aplicació d’un barem establert pel Departament d’Ensenyament que trobareu en aquest enllaç). En cas de no acceptar la sortida o estada en la data o dates assignades abans del divendres 22 de juny, entendrem que hi renuncieu i l’assignarem a una altra escola o institut que n’hagin quedat exclosos.

A l’espera de poder-vos atendre el

proper curs, us enviem una salutació molt cordial.

Equip del CdA Empúries