La Duna litoral d’Empúries. Amb bicicleta des de l’escola El Llagut

Els alumnes de 5è i de 6è de l’escola El Llagut, de Sant Pere Pescador, varen venir en bicicleta al nostre Camp d’Aprenentatge per a fer la descoberta amb GPS de la duna d’Empúries. Varen sortir de l’escola a les 9 i cap a quarts d’11 arribaven al CdA Empúries. Després de menjar i descansar una estona, vàrem començar l’activitat amb una presentació de què venien a prendre i com funciona el GPS i, de seguida, per grups varen fer el recorregut dels 10 punts, això els van permetre descobrir aquest paisatge de la Duna litoral, paisatge  que sembla tan feréstec però que alhora ha estat ben modificat per la mà de l’home. L’activitat es va acabar enganxant els cromos a l’àlbum i la posada en comú.

A les 2 havent acomplert l’objectiu didàctic de la sortida, els alumnes varen poder dinar i descansar, abans de tornar agafar les bicicletes camí de tornada a Sant Pere Pescador.

Bravo, noies i nois de cinquè i sisè del Llagut! Heu fet exercici, heu après una lliçó de natura i heu estat ben respectuosos amb el medi ambient! Fins l’any que ve!!!