XX Certamen Lectura en veu alta

A la Semifinal del Certamen de lectura en veu alta que s’ha celebrat avui a l’Institut Joaquim Blume, han participat, entre d’altres, escoles i instituts d’ Esplugues de Llobregat i Sant Just Desvern.

El jurat ha estat format per les docents Mª Isabel Pijoan i Montserrat Vallés, i el Sergi Barceló, assessor LIC del Servei Educatiu Baix Llobregat VIII.

Els classificats per a la final, que es celebrarà properament, han estat:

-Grumets vermells: Joana del Campo de l’ escola Canigó de Sant Just Desvern.

-Grumets verds: Júlia Celma de l’escola Canigó de Sant Just Desvern.

-Timoners: Daniela Somoza de l’ INS La Mallola d’Esplugues de Llobregat.

-Corsaris: Roc Ribas del Col·legi Mare de Deu de la Mercè de Sant Feliu de Llobregat

-Tropa de Corsaris: Bianca Romero, Joel Jiménez i Emma Mangas de l’escola Garbí Pere Vergés d’ Esplugues de Llobregat.

L’ acte ha estat un èxit, i han assistit mestres, professors i famílies.