Treballs premiats al 8è Fòrum de Treballs de Recerca

El 24 d’abril 2018 se celebrarà el 8è. Fòrum de l’excel·lència: Treballs de Recerca de Batxillerat i el 7è Premi  Ciutat d’Esplugues de Llobregat en què els alumnes presentaran els Treballs guanyadors, a les 18:00 hores, al’Espai La Baronda, c/ La Riba, 36 d’Esplugues de Llobregat. L’Acte s’adreçarà a l’alumnat de 1r. i 2n. de Batxillerat i estarà obert a la comunitat educativa. Bases del Fòrum: 8è. Fòrum de l’excel·lència:Treballs de Recerca de Batxillerat i 7è.  Premi  Ciutat d’Esplugues de Llobregat.

Treballs premiats

Imatges de Fòrum