Taller “Famílies i pantalles. Com s’ha d’actuar”

El cicle de Xerrades dirigit a famílies aquest curs s’estrena a l’Escola Matilde Orduña amb el taller Famílies i pantalles. Com s’ha d’actuar el dimecres 23 d’octubre de 17.15 a 19.15h, el taller està dirigit a mares i pares amb fills/es de qualsevol edat i consta de 2 sessions de 2h de durada cadascuna. La segona sessió serà el dimecres 30 d’octubre de 17.15 a 19.15h a l’Escola Matilde Orduña.

El taller anirà a càrrec de Julio Mingueza del Centre d’Intervenció i Prevenció en Drogodependències SPOTT de la Diputació de Barcelona i té com objectius:

• Aprendre habilitats educatives en el bon ús de les TIC en l’àmbit familiar.
  • Reforçar el vostre rol parental davant de l’ús de pantalles (mòbil, tauletes, videojocs, etc).
  • Trobar un espai de reflexió i acompanyament.
  • Obtenir eines i recursos per prevenir i gestionar situacions problemàtiques derivades de l’ús inadequat de pantalles.
  • Aprendre pautes bàsiques per fer-ne un ús responsable.

Com sempre en el cicle de xerrades hi ha un servei d’acollida gratuïta de 17.00 a 19.30 h. Per formalitzar la inscripció només cal anar a l’enllaç .

Per tal de garantir la seguretat i el benestar dels infants, és obligatori reservar plaça al formulari d’inscripció especificant nom i edat dels infants. El s nens que es quedin al servei d’acollida han de tenir 3 anys o més.