Cicle de xerrades dirigides a famílies

El Pla Educatiu d’Entorn d’Esplugues de Llobregat torna a organitzar el Cicle de Xerrades i Tallers per a Famílies d’Esplugues ampliant el nombre de xerrades i arribant a noves escoles. L’ajuntament i el Departament d’educació impulsen l’actuació que coordina un altre any Edbuilding.

Comencem el cicle amb tallers participatius per reflexionar i compartir pautes d’actuació amb les pantalles el 23 i 30 d’octubre a càrrec de Julio Mingueza, treballarem la comunicació en família amb Noemi Royes i Iolanda Nieves el 13 de febrer i el 16 d’abril es fa una proposta de límits amb respecte i equilibri amb la professional Anna Mascarò de l’escola de pares i mares d’Esplugues  Totes les propostes per a contribuir en la parentabilitat positiva.

Aquest curs com novetat incorporem xerrades per a impulsar la participació de les famílies en les entitats dels centres, a càrrec de Fundesplai el 7 de novembre i xerrades de primers auxilis dirigida a famílies, professorat, PAS i altres professionals el 28 de novembre.

S’incorpora al cicle la xerrada de Gènere, inclusió i escola a càrrec d’Isabel Carrilo, una proposta dirigida a famílies, professorat, PAS i altres professionals que segur resulta molt interessant.

Finalitzarem el cicle al maig com el curs passat amb una xerrada a càrrec de les professores de l’escola Lola Anglada que encara està pendent de concretar i que segur sigui de gran interès per les famílies d’Esplugues de Llobregat. Actualitzarem el cartell en quan tinguem confirmat el títol, la data i l’horari.

Esperem que l’oferta de xerrades tingui bona rebuda per part de les famílies i que tots els agents s’impliquen en la difusió i promoció de les xerrades.