Semifinals XIX Certamen Lectura en Veu alta

Escoles i Instituts d’Esplugues de Llobregat i Sant Just Desvern van participar ahir a les Semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta organitzat per Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació. A la celebració, que es va realitzar a la sala d’actes de l’Institut Joaquim Blume hi van assistir famílies, docents i alumnes.

Tres alumnes dels centres educatius d’Esplugues passaran a la final; l’Ahmed Aslam de l’Institut La Mallola en la categoria Timoners, Sara Vidal de l’Escola Garbí Pere Vergés de la categoria dels Corsaris i Luciana Fernández de l’Escola Gras i Soler de la categoria Grumets Verds.

La final serà el 17 de maig a l’Auditori CaixaForum.