Semifinal dels III Jocs Florals Escolars de Catalunya

Jocs_florals_2016

Enhorabona als escriptors guanyadors de la Semifinal corresponents als centres: Col·legi Pedagogium Cos (Sant Boi de Llobregat); Escola Els Pins (Cornellà de Llobregat); Col·legi Sant Vicenç (Sant Vicenç dels Horts); Escola Charles Darwin (El Prat de Llobregat); Institut Joanot Martorell (Esplugues de Llobregat); Institut Mediterrània (Castelldefels); Col·legi Sant Eulàlia (Cornellà de Llobregat).

L’acte de lliurament de premis es va realitzar a l’institut Joaquim Blumes d’Esplugues de Llobregat, el 19 de maig de 2016. Podeu consultar les imatges de la Semifinal aquí.

jocs_florals_escolars