Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica 2016

Un any més, l’Associació Vida Sana i la Generalitat de Catalunyaa través del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, el Departament d’Ensenyament i el Departament de Territori i Sostenibilitat, en col·laboració amb la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya (XESC) i l’editorial Graó impulsen una nova convocatòria del premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica. Aquest premi reconeix el treball en relació a l’hort i l’alimentació ecològica dels centres educatius i vol ser una oportunitat per a fomentar la integració d’aquests elements com a recursos educatius que complementin el desenvolupament de les competències curriculars.

Formulari d’inscripcióEl període de presentació de projectes està obert fins al 31 de maig.

Bases de la convocatròria