Recursos per a l’atenció d’alumnes nouvinguts i d’origen estranger

L’equip LIC del Baix Llobregat hem publicat una web SITES per a dotar d’eines els docents que treballen amb alumnat nouvingut i d’origen estranger. Es tracta d’una web que ofereix recursos didàctics per a aplicar a l’aula així com també documents i materials de reflexió sobre estratègies i metodologies didàctiques.

És una eina fonamental per als tutors d’aula d’acollida, però també per a la resta dels equips docents i de les direccions de centre. La web vol servir d’ajuda per a implementar el model d’escola inclusiva des de la vessant de l’aprenentatge de la llengua catalana com a element cohesionador i facilitador de l’aprenentatge.

Esperem que tots els professionals dels nostres centres en puguin fer ús.