Projecte d’acceleració digital

Dins del marc del Pla d’educació digital de Catalunya, el Departament d’Educació ha creat el projecte d’acceleració de la transformació digital dels centres educatius. Aquest projecte comporta el desplegament de les intervencions referides a connectivitats, equipaments d’alumnat i equipaments del professorat durant el curs 2020-21.

Es pot fer el seguiment del projecte i de les dotacions de dispositius als centres educatius en els espais i aplicatius següents:

• Portal web del Projecte d’acceleració digital

S’hi pot consultar la informació completa del projecte i accedir a la documentació i aplicatius de seguiment, gestió i consulta.

Des de l’apartat Documentació s’accedeix a tots els documents que poden ser útils, com ara: Model de document del lliurament d’equipaments de l’alumnat i a docents, Guia ràpida de connectivitat MiFi, Protocol del lliuraments dels dispositius, Manual de suport al Portal d’aplicacions corporatiu, Tasques de diagnosi del coordinador/a del centre, etc. La llista completa al web del projecte!

A l’apartat Suport hi ha un recull amb les Preguntes més freqüents.

• Aplicatiu de gestió i consulta de les dotacions de dispositius: INDIC (per equips directius)

Els equips directius tenen accés al portal per gestionar la demanda de dispositius, el desplegament on es pot consultar la planificació del lliurament i adjudicació i gestionar les assignacions definitives i elaborar l’inventari de dispositius.

Dins el mateix portal, a través de l’accés a l’ajuda , es pot consultar el manual de l’INDIC on estan descrites les principals casuístiques i com resoldre-les. Es pot accedir al manual des de l’apartat cumentació del portal web del projecte.

• Protocol d’incidències urgents de desplegament

En el cas de tenir incidències en relació a la planificació de la recepció dels dispositius (per exemple: “No han arribat els tècnics“, “No han arribat els ordinadors“, “No han acabat el desplegament i no sé quan el finalitzaran“…), des del mateix telèfon del SAU d’alumnes, incorporant la opció 4 donaran suport i resposta a la incidència.

El document Protocol Inciències Urgents en Desplegament s’explica en detall el procediment.