Proves Cangur 2024

La prova Cangur és una activitat matemàtica anual, amb el format de concurs individual, promoguda per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, que es marca com a objectiu la promoció de les matemàtiques entre la gent jove i la mainada, mitjançant una participació massiva en una activitat científica, sense intentar fer cap selecció ni comparació entre centres ni entre zones geogràfiques: “L’associació té com a finalitat la promoció de la cultura matemàtica bàsica per tots els mitjans i, en particular, per l’organització d’un joc-concurs anual que se celebrarà el mateix dia en tots els països participants; l’objectiu d’aquesta activitat és estimular i motivar la gran majoria d’alumnes”.

Aquí teniu accés al document

instrucccions-cangur2024

amb tots els detalls relatius a

• Preparació de la prova els dies previs al 21 de març.
  • Realització de la prova el dia 21 de març
  • Accions posteriors: entrega dels fulls de respostes al CRP,  pagament de la quota, pujada del llistat d’alumnes participants.

A la seva  nova web trobareu més informació.