Programa d’innovació “Apadrinem…”

El dimarts dia 9 de desembre es va realitzar a la seu de l’Arxiu del Consell Comarcal del Baix Llobregat la primera sessió de la formació dins del Pla de Formació de Zona, adreçada al professorat que participa al Programa d’innovació Pedagògica “Apadrinem el Nostre Patrimoni”. A la sessió es van generar dinàmiques a partir de les orientacions del propi programa en les diferents fases del procés d’implementació (seguiment de les actuacions, accions formatives, treball en equip i en xarxa, avaluació, estratègies, evidències dels canvis i transformacions,consolidació, transferència i transferibilitat).

Alhora, els centres participants van exposar el desenvolupament del projecte en la segona fase d’innovació:

Escola El Palau i Escola Castell Ciuró,  de Molins de Rei; Escola Espai 3, de Sant Joan Despí; Escola Montserrat de Sant Just Desvern i Institut Joanot Martorell d’Esplugues de Ll.

La M. Luz Retuerta, directora de l’Arxiu, va presentar i fer una visita guiada de la institució i les seves funcions d’arxiu de l’Administració, d’institucions i de particulars del Baix Llo­bregat , així com de l’’Arxiu Municipal de Sant Feliu de Llobregat.

Imatges de la sessió

Presentacions elements apadrinats