Col·laboració entre la BP i la BE

La col·laboració entre la Biblioteca Pública i la Biblioteca Escolar va ser el tema central de la segona sessió del Seminari de coordinació “Dinamització de les biblioteques escolars PuntEdu”, dins del Pla de Formació de Zona. La sessió es va realitzar el 10 de desembre a la BP Pare Miquel d’Esplugues i també va comptar amb la participació de la BP La Bòbila de L’Hospitalet de Ll., fet que va permetre conèixer els serveis que ofereixen i la disponibilitat en el treball conjunt entre biblioteques. A la segona part de la sessió, es va realitzar el “Laboratori de lectura sobre contes tradicionals” en què es va experimentar i aprofundir en la transmissió dels contes populars a primària i a secundària.

Imatges de la sessió