“Petites coses que ens omplen” Mostra de dibuix i pintura

Dintre de la Setmana del Joc que organitza l’Ajuntament d’Esplugues juntament amb Paradigma Playful, el Pla Educatiu d’Entorn participa en la setmana del Joc i promou una “Mostra de dibuix i pintura”, adreçada a nens i nenes de 3 a 18 anys.

Recollint una proposta del centre educatiu Joanot Martorell del municipi, es proposa la Mostra i integrar-la a la Setmana del Joc com una activitat que persegueix dinamitzar la participació de l’alumne i visualitzar les obres dels nostres joves artistes.

Compartim informació de la Setmana del Joc i us recomanem visionar el vídeo promocional.

Esperem que trobareu aquesta proposta interessant i animeu a la participació per a que els alumnes puguin expressar tot allò que han viscut i sentit durant aquest confinament.

Compartim tríptic de la Setmana del Joc 2020.