Kaidara. Experiències i recursos educatius per a una ciutadania global

kaidara_logo

Kaidara és una web que recull les experiències i els recursos educatius que Oxfam Intermón i la Xarxa d’educadors i educadores, elaborem per treballar en la construcció d’una ciutadania global compromesa amb els drets humans i crítica amb l’ injustícia social.

El nostre objectiu és el d’oferir al professorat de tots els nivells educatius, i al públic en general, recursos que us permetin treballar i incorporar la ECG en la vostra pràctica educativa, tant a l’aula com al centre, així com propostes i recursos d’autoformació per als docents:

• Documents de descàrrega lliure i gratuïta.
  • Web i materials didàctics disponibles en castellà, català, basc i gallec.

Oxfam_intermonCol·lecció ciutadania global: té com a objectiu proporcionar eines teòriques i pràctiques que potenciïn el diàleg, la participació, la coresponsabilitat i el compromís transformador a les nostres escoles i en la societat.

Global express: material didàctic dissenyat per a generar preguntes entre els i les alumnes de les escoles sobre el que expliquen els mitjans de comunicació i promoure una visió crítica de l’estat del món i, especialment, sobre la situació del món en desenvolupament.

Propostes educatives per al curs 2016-2017

ciutadania_global