Connectant mons

connectant_mons

Connectant mons és una proposta educativa que combina l’activitat a l’aula amb el treball col·laboratiu en línia entre alumnat de 6 a 17 anys i en la qual participen més de 16.000 alumnes de diferents països.

Es treballa a través d’una plataforma telemàtica multilingüe en 8 llengües (italià, castellà, portuguès, anglès, francès, gallec, català i èuscar), en la qual s’interacciona i es treballa de manera cooperativa, organitzats en equips de treball de la mateixa franja d’edat.

Cada any es treballa una temàtica concreta relacionada amb l’educació per a una ciutadania global, com ara els drets laborals, el canvi climàtic o la pobresa, amb propostes didàctiques adequades a l’edat. Aquest curs amb el treball de Migracions i desplaçaments està enfocat als “Drets sense Fronteres” dotar d’eines per abordar les causes que hi ha darrere de la migració forçosa, els factors que afecten les persones en trànsit i exigir un compromís més gran amb els drets humans i la seguretat de les persones, el desenvolupament sostenible i la prevenció de conflictes violents que garanteixin el dret de totes les persones a una vida digna i en pau.

Inici d’inscripcions: 12 de setembre 2016