X Jocs Florals Escolars de Catalunya

La convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya s’adreça als centres d’Educació Primària i d’Educació Secundària Obligatòria amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya que molts centres escolars de fet ja celebren als seus municipis o comarques.

Enguany, es realitzarà la X Jocs Florals Escolars de Catalunya 2023 amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys.

Per poder participar heu d’omplir el següent FORMULARI

Aquí trobareu els enllaços informatius i de participació:

Tots els centres participants finalistes podran assistir a la final territorial el 16 de maig.

La Final dels Jocs Florals de Catalunya, es farà el dissabte 17 de juny de 2023.