IV Trobada Col·la-Clic

IV Trobada Col·la-Clic, un esdeveniment anual destinat a docents que utilitzen la tecnologia digital, especialment aquella basada en el núvol, per a la gestió escolar i les seves pràctiques d’aula.
Durant aquesta trobada tenim l’objectiu de facilitar un espai de col·laboració i intercanvi d’experiències entre professionals de l’educació: docents, equips directius, coordinadors digitals, representants d’empreses del sector, i a tota persona interessada en l’ús de la tecnologia digital per millorar els processos d’ensenyament-aprenentatge.

Us animem a unir-vos a aquesta jornada de reflexió, aprenentatge i intercanvi entre iguals.

La jornada es realitzarà el dissabte 6 d’ abril de 2024 de 9 a 18h a l’ Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona.

Aquí trobareu el Programa de la trobada. Consulteu el detall dels 20 tallers.

Reserveu la vostra plaça (Col·laclic és una entitat sense ànim de lucre. El preu de l’entrada serveix per cobrir el cost dels àpats dels participants (esmorzar i dinar). Els talleristes i les persones col·laboradores participen de manera altruista.). 10 hores certificables (Aquesta activitat està inclosa en el Pla de Formació Permanent del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya).
📢 Seguiu-nos a les xarxes: Twitter @CollaClic i Instagram @Colla_Clic